El passat dimarts 4 de Juliol, va tindre lloc al saló d’actes de l’Ajuntament de Torrent, l’acte d’homenatge en reconeixement a l’alumnat de Torrent que ha obtingut Premis extraordinaris al rendiment acadèmic d’Educació Primària i d’Educació Secundària, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport siguent premiats els nostres alumnes:

Candela Peris            Alejandro Cuesta               Cristina Palacios
Javier Martínez         Juan Pablo Martínez
Belén Yago (obtingut amb el nostre Centre veí "San José y Santa Ana")

A més, la nostra ex alumna Inmaculada Serrador va rebre el Premi a les millors notes en les proves de selectivitat, del curs 2015/2016.

Enhorabona a tots pel vostre treball!!

El pasado 6 de julio en el Vedat de Torrent, se realizó un encuentro de formación para los nuevos equipos directivos de los centros Efi. Allí se les presentó el plan marco del Movimiento Laical, el plan de Innovación Institucional, el lema de Pastoral para este curso y se adentraron en el mundo del coaching educativo. ¡Gracias a todos por vuestra implicación, dedicación y colaboración!

El pasado 5 de julio realizamos una dinámica para cerrar este curso 2016-2017. Realizamos en grupos de 7 personas, un visual thinking sobre todo lo que hemos trabajado durante este año. A continuación hicimos una oración final, en la que pudimos agradecer a nuestras compañeras: Margarita Sanchis, Inmaculada López y Lola Olcina, sus años de dedicación plena al colegio. ¡¡Gracias por todos los momentos compartidos!!