Finalitzat el curs toca fer reconte d'aquelles coses que s'han fet bé al llarg del mateix, cal també donar les gràcies a totes aquelles persones que s'han implicat en la recollida dels instruments d'escriptura utilitzats i desitgem que passeu tots un molt bon estiu. Com cada any en secundària fem un llistat amb els cursos que més han aportat per tal d'animar-vos per al pròxim curs.

2n B de batxiller 5205g
1er B ESO 1492g
3er A ESO 1194g
1er A ESO 1012g
1er B de batxiller 888g
2n B ESO 766g
3er B ESO 720g
4t B ESO 446g
2n A de batxiller 397g
4t A ESO 310g
2n A ESO 310g
1er A de batxiller 199g

Primària 6150g

Enguany tot el recollit s'ha convertit en 40 euros per a l'ONG Ecosol-Petjades, hem unit les nostres mans i hem millorat el nostre entorn. No hem d'oblidar que altre món és possible.

El pasado jueves nos visitaron de Tele Torrent y nos acompañaron durante toda la jornada para conocer de cerca el proyecto de los medios de comunicación que están llevando a cabo los alumnos de segundo de primaria y todas las actividades que el Centro realiza durante todo el año.

Os dejamos el enlace para que lo podáis ver (se necesita cuenta de Facebook) : així és el meu cole

El pasado día 13 de junio, nuestro colegio abrió sus puertas a todas las familias que querían conocer cómo se trabaja en nuestro centro así como las actividades que se desarrollan en sus instalaciones y demás aspectos de la vida colegial.

Se realizaron todo tipo de actividades desde los más pequeños hasta los más mayores utilizando para ello las diferentes instalaciones del centro como: patios, aulas, salones de exposiciones, laboratorios de física y química, aula de lego,  aulas multimedia…y en el patio central, se preparó un mercadito y un almuerzo solidario en el que se recaudaron un total de 2630,45 euros. ...continúa leyendo "Puertas Abiertas"