El pasado viernes 23 de marzo los alumnos de 2ºB de bachillerato de la asignatura de química, junto con su profesora, asistieron a la obra “La química es puro teatro. El teatro es pura química “ en la sala Darwin de la facultad de Farmacia del campus de Burjassot de la UV. Una divertida obra donde los conceptos químicos eran los protagonistas.
¡Hemos pasado una mañana con mucha química!

El Departament de Llengües us convida el pròxim divendres dia 20 d’abril al XI Recital per a gaudir d’un matí poètic i que tindrà lloc al Saló d’Actes del centre .

Us deixem l’horari de les dos sessions a què podreu assistir com a pares i/o membres de la comunitat educativa.
1a. Sessió: 10:15h. a 11:30h.
2a. Sessió: 12:00h. a 13:15h.

No us el perdau !! Us hi esperem !

Los alumnos de 4º A ESO junto con nuestros alumnos canadienses de intercambio, visitaron BIOPARC la semana pasada y aprendieron cosas nuevas sobre diferentes formas de vida animal y vegetal tanto africanas como autóctonas, así como sus adaptaciones a los diferentes ambientes en los que viven y su comportamiento frente a situaciones particulares.
Además, hemos vuelto a poner en marcha el concurso de fotografía en Instagram desde la cuenta que hemos creado para ello llamada Bio4arc. Os invitamos a que entréis y disfrutéis de las fotografías y comentarios de nuestros alumnos y a que votéis a las que más os gusten.

L’alumna Sara Pagán de 4ºB d’ESO ha guanyat el 1er Premi Concurs de Cartell (subvencionat per l’AMPA) per a promocionar el XI Recital Poètic d’enguany, que tindrà lloc al Saló d’Actes del centre el pròxim divendres 20 d’abril.

Moltíssimes gràcies a tot l’alumnat que hi ha participat !!

Pròximament us direm l’horari de la sessió del Recital per a pares i resta de comunitat educativa.